4 Januari

Hej kära vänner!!

För några veckor sen kom jag på en ide, jag vet inte hur, jag vet bara att iden var att skriva något annat på bloggen. Det där "annat" var att skriva berättelser. Eftersom ingen tycks ha gillat att läsa om mig, vilket jag kan förstå, så måste jag göra något annat och vips hade jag kläckt en ultimat ide! 
Jag har ju sagt att jag älskar att skriva, det var ju ett tag sen, och mitt drömyrke är att bli författare. Jag  vet inte vad det kan bli av detta, men jag känner på mig att det kommer något bra ur det här. Dessutom vill jag att ni ska få läsa lite. Att kunna ta glädjen ur mina berättelser. Så, ja, jag ska göra om denna blogg till en liten bokhörna.

Jag hoppas ni gillar mina berättelser och vill fortsätta läsa dem. Trevlig lässtund!  // Lisa
                                                                 

                                                                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0