2 Januari

Hej igen!

Nu är ju klockan snart 10 och jag är ännu kvar hos Ollan, jag fattar inte varför mamma och pappa inte ringer... lilla lisa måste hem och sova.... Fy vad hemskt! De är förfärliga... jag börjar på allvar tänka att jag ska flytta hemifrån, men det är omöjligt förstås.... Jag hatar att vara tretton, jag kan på allvar säga att det är den värsta perioden i en människas liv, om ni kanske minns? Fast ni kanske inte tycker så. Säg vad ni tycker och ge mig min första kommentar. Snälla....

Ollan och Sara lockar Ollans hår nu. Det är så skönt att vara här för här kan man på nåt sätt koppla av.... He he, jag är konstig, det vet jag! :)


Kommentarer
Postat av: Pinkiee

:)

2010-01-03 @ 14:44:45
URL: http://pinkieeblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0