Välkommen!

Hej!

Det här är min blogg. Det var min kompis Ollan som hjälpte mig att starta den. Du förstår, Ollan är typ proffs på datorer, jag förstod typ ingenting när hon höll på med alla dessa koder och fixade saker. Min bakgrund: Jag har alltid gillat stjärnor...
Jag är en Lisa på 13 sommrar som gillar att BADA, måla och skriva. Jag har skrivit dagbok sen jag lärde mig att skriva och när Ollan (Rizzi.blogg.se) visade mig sin blogg bestämde jag mig för att starta en egen. Som nästa steg, liksom...
Jag kommer nog mest skriva för mig själv, men det är klart att jag inte kan göra det i en blogg..! Men jag tänker göra det tills jag ser att nån vill läsa den. Inte för att jag kan tänka mig att nån skulle vilja det..!
Men ,men ,du e du, och inte vet jag vad du tänker. Men välkommen till mig då!
Min mormor gillar inte bloggande, och trots att jag har lätt att påverkas av sånt tänker jag ta bloggandets sida!
Bara så du vet, vår familj har bara en dator, och den är stationär,så mitt skriveri kommer att vara ganska kontrollerat. Men jag önskar mig en egen dator...
Ja du, Jag har inte tänkt bäretta för min familj att jag bloggar, För jag tänker skriva vad de kan göra och jag vet inte vad de tycker om det...
Aja, nu är min syrra på blockflöjtslektioner, papsen är med och lyssnar ( -Det är ju som att gå på konsert! ) och mam är på middag så nu kan jag skriva i ca 10 min till.
Wow, det här skulle pappa gilla, det här är bra för att lära mig skriva på dator, jag skriver ju mest för hand!

                                             Z (med streck) äger!    
                                                                                                                    CIAO! // LB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0