8 Oktober Cattins födelsedag

Hej!

Yes! Kakan är inte hemma än!
Jag har just kommit hem från svenskan. Vi ska ha arbetet "Ett tema, 4 arbetsätt" i 4 veckor. Typiskt Anita tema.
(min svensklärare) 

Hej igen. Kristel (SS kompis mamma) ringde just och sa att sara ska gå hem till Emelie (ss kompis)! Jipi:)

Jag har valt att skriva om bröllop. Inte för att jag drömmer om mitt bröllop som alla verkar tro i klassen ( Alla ååh - ade när jag bärettade vad jag skulle ta för ämne. ) utan för att det verkar intresant, vuxet och ultimat. Vi ska nämligen skriva en dikt, en novell, en faktatext och läsa en bok om våra ämnen. Och allt det där kommer vara enklare för mig med detta ämne än för t.ex Emil (klasskompis) som skriver om skateboardens historia.
Det ska bli kul att skriva, jag tycker så mycket om det, men samtidigt tycker jag att det räcker med SO:grejen för tillfället. Oj, vad mycket jag pratar om skolan. Aja. Nu ska jag se ghost wisperer på 4:an. Den är bra, tycker jag.

Cattins födelsedag: En tjej i paralellklassen. Inte för att jag bryr mig. Hon är snobbig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0