7 Oktober

Hm. Varför kommer aldrig Kakan...
Ja, just det! Hon gick nog till sitt fritids.

Namn på min syrra:

Sara: Hennes dopnamn.
SS: Står för "Sarayrran." Detta har jag hittat på för att min kompis heter Sara, min syrra blir SS och min kompis blir S. Jag använder inte det här namnet när jag pratar med henne.
Kakan: Ett fantasifullt smeknamn bara. :)
                                                                                                                                                                  

Vi gör ett projekt om Egypten i skolan. Det är kul, så jag gör det mycket på fritiden. Hehe...:)
Jag ska göra det nu. Åh, jag vill ha glass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0