6 Oktober

Tjena.

Nu ska du få veta lite om mig.

Jag heter Lisa, jag är 13 år, jag har en Kanin som heter Sotis. Jag har en syrra som heter Sara, en mamma som heter Katti och en pappa som heter Göran. Och så hade jag en till syrra som... Äh, strunt i det...
Jag tycker om att skriva allt möjligt, faktatexter, dagbok, bärettelser... Jag tycker om att måla i olja och att BADA.
Jag älskar att bada. Jag gillar sjöjungfrur och det är väl mest så jag simmar. Jag är ganska känslig för klor och sånt, badhus är så förfärligt oäkta... Jag undrar hur jag ska klara mig hela vintern, samtidigt som jag längtar tills dess. För då är det jul! Jag älskar julen! Fast jag vill inte ha fler presenter. Det enda jag önskar mig är en dator och att vi ska åka utomlands igen med mina kusiner och deras familjer och momo och mofa. Och att Halloween, hösten, julen, höstlovet och de närmaste Z- dagarna ska bli bra! Oj, det där lät töntigt. Men det är så det är.
Mitt favoritämne är Bild och ibland SO och jag är KRISTEN. Det tänker jag stå för. Åh, jag vill spela Ollans "Wii" spel. Vi har sports och play på landet men inte fit. Jag kanske ska ringa henne...Hm, tja varför inte? En liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0