13 Oktober

Hej!

Det börjar smälta lite att jag ska till Estland. Åh,det ska bli så kul!

Aja, imorgon lägger lärarna ut omdömmena. Jag vet vad de kommer säga...Nästa vecka är det utvecklingssamtal. Det typ enda bra (väldigt bra) är att vi slutar runt ett senast- hela veckan!

Idag var det det fruktade "biptestet". Jag klarade 45 men jag skulle ha kunnat klara 55... En tjej klarade 101!
Iallafall, mamma och jag ska börja jogga slingan två varv på torsdagar kl. 19. Ultimat lösning, ska bli kul och så blir det bra för kondisen. Den kommer ändras regält.
Imorn är det ingen teater, det är synd, men bollgympan är iallafall som vanligt. Ska bli skönt med höstlov, jag längtar till Halloween...

Ciao, nu ska jag skriva om hur de gamla egyptierna levde. Det är kul!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0